Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017

Διαγώνισμα Ιστορίας της Τέχνης Νεοτέρων Χρόνων ΙΙ Από το νεοκλασικισμο έως τον Ιμπρεσιονισμό

Tο διαγώνισμα περιείχε 20 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Κάθε ερώτηση είχε μόνο δύο επιλογές: α & β

Π.χ.
#   Ο Μανέ παρουσίασε τον πίνακά του "πρόγευμα στη χλόη"
α] στο επίσημο Σαλόν
β] στο Salon des Refuses
[σωστή απάντηση το β, Αργκάν σ. 68]

#  Ο Μιλέ ήταν
α] ρεαλιστής
β] ρομαντικός ζωγράφος

#  Ο ιμπρεσιονισμός ήταν
α] αντίθετος στον ρεαλισμο
β] συνέχεια του ρεαλισμού

#  O πίνακας του Κουρμπέ "To στούντιο του καλλιτέχνη" είναι
α] αλληγορικός
β] καθαρά ρεαλιστικός
[ο πλήρης τίτλος του πίνακα στα γαλλικά είναι: L’Atelier du peintre. Allégorie Réelle déterminant une phase de sept années de ma vie artistique (et morale).]



εδώ με την παρέα μου, το μαλλιαρό μου φίλο, Φούσκα


τα τρία βιβλία που ήταν στην ύλη



Β2   Ιστορία της Ευρωπαϊκής Τέχνης των Νεότερων χρόνων

από το Νεοκλασικισμό στον Ιμπρεσιονισμό
Διδάσκουσα:  Ασημίνα Κανιάρη,  Eπίκουρος Καθηγήτρια, ΑΣΚΤ.
Τρόπος Εξέτασης Μαθήματος: Γραπτή εξέταση με θέματα πολλαπλών επιλογών.

Ύλη Εξετάσεων

Κανιάρη, Α. Το φαινόμενο του Μουσείου και το γεγονός της τέχνης, Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015,
κεφ. 1o «Από το Νεοκλασικισμό στη Μοντέρνα Τέχνη» σελίδες: 33-51, 86-89, 115-127, 139-146.

Δασκαλοθανάσης Ν,  Ο καλλιτέχνης ως ιστορικό υποκείμενο από τον 19ο στον 21ο αιώνα, Άγρα, 2013
κεφ. 1ο «Ο μοναχικός καλλιτέχνης» σελίδες: 31-33, 49-80.

Αργκάν, Τ. Η Μοντέρνα Τέχνη, ΠΕΚ, 2014.
κεφ. 1 «Κλασικό και Ρομαντικό», σελίδες: 3-52  και
κεφ. 2, «Πραγματικότητα και Συνείδηση», σελίδες 53-58, 66-78.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου